قانون مجازات قاچاق اسلحه ومهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 6 فروردين 1398
بازدید : 2125
نویسنده : وحید

متن کامل قانون مجازات قاچاق اسلحه ومهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز مصوب 1390/06/07 مجلس شورای اسلامی در 5 فصل  شامل (کلیات ، سلاح ومهمات، اقلام و مواد تحت کنترل ،تشدید و تخفیف مجازات ها وسایر مقررات )و در 21 ماده در کتاب راهنمای سلاح شکاری به چاپ رسیده است.

ماده16 -

چنانچه  دارندگان غیرمجاز انواع اسلحه ومهمات ، اقلام و مواد تحت کنترل ، داوطلبانه ظرف شش ماه از تاریخ لازم الاجرا شدن این قانون ، موارد مذکور را به یکی از مراکز نظامی ، انتظامی یا امنیتی تحویل دهند ، از مجازات مقرر معاف می شوند و در صورتیکه با سلاح مزبور مرتکب جرمی شده باشند فقط به مجازات مقرر در قوانین مربوط به همان جرم محکوم می شوند.

تبصره 1-

چنانچه سلاح تحویلی از نوع شکاری باشد و در مهلت مقرر در این ماده تحویل گردد مراجع ذیربط مکلفند سلاح مذکور را ظرف سه ماه از تاریخ تحویل به تحویل دهنده آن درصورت عدم سابقه محکومیت موثر کیفری و احراز شرایط با صدور جواز حمل و نگهداری مسترد نمایند.

تبصره 2-

تحویل داوطلبانه بعد از مدت مذکور در جرائم تعزیری درجه یک تا شش، موجب دو درجه تخفیف و. در جرائم تعزیری درجه هفت موجب یک درجه تخفیف می شود.

 





:: موضوعات مرتبط: قانون سلاح ومهمات , ,
:: برچسب‌ها: "قانون سلاح ومهمات" , قانون مجازات قاچاق اسلحه ومهمات " , " دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز" , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید . اعضاء وبلاگ میتوانند سئوالات خود در رابطه با انواع سلاحهای شکاری و ضوابط و مقررات مربوط به آن را مطرح و پاسخ آقای اسماعیل جعفری نویسنده اولین کتاب راهنمای دارندگان و علاقمندان به خرید سلاح شکاری را از طریق همین وبلاگ دریافت نمایند .

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزشی و اطلاع رسانی و آدرس selahshekari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 333
بازدید کل : 27609
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com